Declaratii Vladimir Voronin

on 5:23 PM



- Aceasta operatiune este bine gandita si bine organizata
- E clar ca acestia vor varsare de sange
- Multumiri foarte mari pentru alegeatorii care ne-au votat
- Fac un apel catre toti cei care participa si care sint ingrijorati de ce se intimpla in Chisinau
- Asa sunt treburile alegerilor, cei care castiga alegerile trebuie sa-si asume responsabilitatea pentru toata societatea
- TRrebuie sa ne ducem cu un apel fata de cetatenii tarii noastre. Eu am pregatit un apel foarte frumos, foarte calm fata de cetatenii nostrii, cu multumiri
- Trebuie si un alt apel catre cei care sunt ingrijorati de ceea ce se intampla in Chisinau
- Noi nu putem sa facem concluziile definitive in domeniul ceea ce inseamna aceasta
- Multe lucruri sunt intelese in interesul cui si cu ajutorul cui aceste lucruri se intampla
- De fraudarea alegerilor s-a vorbit cu o luna in urma
- Un patriot nu poate sa-si permita sa faca asa ceva, acte de vandalism
- Personal am trecut prin aceste lucruri in 1989 si in mod sincer am crezut ca o sa depasesc aceste mnomente in mandatul meu de presedinte
flowers moldova moldova flowers

1 comments:

Comment by Anonymous on 12:39 AM

Dom'Presedinte de abia ti se invirteste limba in gura de atitea minciuni, si se vede ca nu le crezi nici dumneata . Luati si va urmariti dintr-o parte si observat ca se incepe propozitia cu o ideie si se termina cu alta. Tre sa fii totusi foarte gros de obraz ca sa poti sa zici atitea minciuni si sa nu rosesti ca si drapelul comunistilor...